Այս տարվա երրորդ եռամսյակում Tesla-ն արտադրել է իր պատմության ընթացքում 7 միլիոն երրորդ ավտոմեքենան և գերազանցել եռամսյակի եկամուտների կանխատեսումները։ Բացի դրանից՝ ընկերության էլեկտրական մեքենայի միջին արժեքը նվազել է մինչև 35,100 դոլար ռեկորդային ցածր մակարդակի:
Նշված ժամանակահատվածում ընկերության հասույթն ավելացել է 8%-ով՝ կազմելով 25,18 մլրդ դոլար, մինչդեռ վերլուծաբաններն ակնկալում էին, որ այն կկազմի 25,37 մլրդ դոլար։ Ընկերության շահույթը տարեկան կտրվածքով ավելացել է 17%-ով մինչև 2,17 մլրդ դոլար՝ գերազանցելով վերլուծաբանների սպասումները:
Tesla-ն ընկերության ողջ պատմության ընթացքում երկրորդ ամենամեծ եկամուտը ստացել է այսպես կոչված կարգավորիչ վարկերի վաճառքից։ Այն գումար է վերցնում այլ ավտոարտադրողներից, որոնք չեն կարողանում հասնել ԱՄՆ օրենսդրությամբ պահանջվող ածխածնի նվազեցման մակարդակին և անուղղակիորեն գումարի տեսքով նպաստում են բնապահպանական պայքարին: Անցած եռամսյակում այս մասով Tesla-ի եկամուտը կազմել է 739 մլն դոլար։
Կոնկրետ էլեկտրական մեքենաներից Tesla-ի ստացած հասույթն աճել է ընդամենը 2%-ով՝ հասնելով 20 միլիարդ դոլարի, և 2022-ի վերջից ի վեր շատ չի աճել: Դա չի խանգարել ընկերությանը 9%-ով ավելացնելու էլեկտրական մեքենաների արտադրության ծավալները՝ հասնելով ռեկորդային 469,796 միավորի։ Ավելին, Իլոն Մասկը հաշվետու համաժողովում վստահություն է հայտնել, որ ամբողջ ընթացիկ տարվա վերջում ընկերությունը կկարողանա մի փոքր գերազանցել էլեկտրամոբիլների մատակարարումների նախորդ տարվա ծավալները (1,8 մլն միավոր):
Դա անելու համար Tesla-ն չորրորդ եռամսյակի արդյունքներով պետք է առաքի ավելի քան 506,000 էլեկտրական մեքենա: Մասկը նաև ակնկալում է, որ հաջորդ տարի այս ապրանքանիշի մեքենաների արտադրության ծավալը կավելանա 20 կամ 30%-ով և կմոտենա տարեկան արտադրվող 3 միլիոն ավտոմեքենայի բաղձալի նշաձողին։ Դա հնարավոր կլինի արտադրության մեջ ավելի էժան «միջանկյալ հարթակի» անցնելու շնորհիվ։
Tesla-ն իր 7 միլիոներորդ մեքենան թողարկել է հոկտեմբերի 22-ին: Այս ամիս Շանհայում Tesla-ի չինական գործարանը նույնպես արտադրել է իր 3 միլիոներորդ էլեկտրական մեքենան, իսկ սեպտեմբերին արտահանել է իր միլիոներորդ էլեկտրական մեքենան։ Tesla-ի ղեկավարությունը համեստորեն է խոսել Cybertruck-ի պիկապների արտադրության մասին՝ նշելով միայն արտադրության ծավալների հետևողական աճը և այն, որ մոդելն արդեն վնասով չի արտադրվում և ԱՄՆ շուկայում դարձել է երրորդ ամենահայտնի էլեկտրական մեքենան Model Y-ից և Model 3-ից հետո:
Tesla-ն պիկապ բեռնատարների վիճակագրությունը ներկայացնում է Model S-ի և Model X-ի հետ միասին։ Երրորդ եռամսյակում տարեկան կտրվածքով ավելացել են դրանց արտադրության ծավալները՝ մինչև 26,128 միավոր: Ընդ որում, այս մոդելների վաճառքի ծավալներն աճել են 43%-ով՝ հասնելով 22,915 միավորի։ Model 3-ի և Model Y-ի վաճառքի ծավալները նույնպես զիջում են արտադրության ծավալներին աճի առումով։ Եթե վերջինս մեկ տարվա ընթացքում աճել է 6%-ով, ապա առաջինն աճել է ընդամենը 5%-ով։
Ընդհանուր առմամբ, Tesla-ն երրորդ եռամսյակում կարողացել է հաճախորդներին առաքել 462,890 էլեկտրական մեքենա, ինչը 6%-ով ավելի է, քան նախորդ տարի: Այս տեսանկյունից երրորդ եռամսյակի արդյունքները չեն արդարացրել վերլուծաբանների սպասումները, և նախորդ երկու եռամսյակները տարեկան համեմատությամբ ուղեկցվել են Tesla-ի էլեկտրական մեքենաների մատակարարումների ծավալի նվազմամբ։
Tesla-ն հայտարարել է, որ ապրանքանիշի միջին էլեկտրական մեքենայի արժեքը հասել է պատմական նոր նվազագույնի՝ 35,100 դոլարի։ Դա մասամբ պայմանավորված է հումքի և բաղադրիչների գների դինամիկայի հետ, սակայն ընկերությունը վճռական է շարունակել նվազեցնել էլեկտրական մեքենաների արտադրության ծախսերը: Դրան կնպաստի հաջորդ տարի մոդիֆիկացված Model 3-ի և Model Y-ի թողարկումը, որոնցում կկիրառվեն նոր հարթակի տարրերն ու տեխնոլոգիաները, բայց կկարողանան արտադրվել գոյություն ունեցող ձեռնարկություններում:
Մինչև 2026-ը Tesla-ն դեռ պատրաստվում է կատարելագործել մեքենաների արտադրությանը՝ հիմնված հեռանկարայային էժան հարթակի վրա և օգտագործելով նոր տեխնոլոգիաներ, բայց առաջնեկը կլինի նույն ռոբոտացված ավտոմատ տաքսին՝ Cybercab-ը:
Մասկն ընդգծել է, որ Tesla-ն հավատարիմ է իր բոլոր էլեկտրական մեքենաներն ինքնավար դարձնելուն։ Սակայն HW3 սերնդի սարքավորումներ ունեցող ոչ բոլոր մեքենաները կկարողանան հասնել դրան առանց ապարատային թարմացման: Արդեն շաբաթվա կտրվածքով ընկերությունն արտադրում է մոտ 35,000 մեքենա՝ տեխնիկապես պատրաստ ճանապարհներին ինքնուրույն տեղաշարժվելու համար։