HENNESSY-ն՝ աշխարհում ամենահայտնի կոնյակի բրենդը և ամերիկյան Բասկետբոլի ազգային ասոցիացիան (NBA) հայտարարել են իրենց գործընկերության գլոբալ ընդլայնման մասին՝ դարձնելով HENNESSY-ն «NBA-ի ոգու խորհրդանիշը»: Այդ առիթով լեգենդար կոնյակի բրենդը թողարկել է էքսկլյուզիվ HENNESSY VS և VSOP արտադրանքը բրենդի երկրպագուների համար ամբողջ աշխարհում։ Հատուկ դիզայնով սահմանափակ արտադրության կոնյակն այժմ հասանելի է նաև Հայաստանում։
«Մեզ համար մեծ պատիվ է դառնալ NBA-ի ոգելից խմիչք արտադրող առաջին գործընկերը պատմության մեջ», — ասել է HENNESSY-ի համաշխարհային տնօրեն Ջուլի Նոլեթը: «NBA-ն ավելին է, քան բասկետբոլը, իսկ Հենեսին ավելին է, քան կոնյակը: Մենք համաշխարհային համայնքներ ենք ներկայացնում, և համագործակցությունը հնարավորություն է տալիս աջակցել խաղին ու մշակութային այն գործոններին, որոնք միավորում են մարդկանց ժամանցի ու համագործակցային ոգու շուրջ, անկախ երկրպագուների շրջանում առկա մարտահրավերներին։ Մենք կիսում ենք NBA-ի հիմնական արժեքները՝ միասնականությունը, թիմային աշխատանքը, հարգանքը և նորարարությունը, որոնք ավելի հզոր են, քան երբևէ, քանի որ մենք աշխատում ենք ոգեշնչել և միավորել մարդկանց ամբողջ աշխարհում»:
«Գործընկերության այս ընդլայնումը հետաքրքիր հանգրվան է լիգայի համար, քանի որ HENNESSY-ն դառնում է NBA-ի՝ ոգելից խմիչքներ արտադրող առաջին համաշխարհային գործընկերը», — ասել է Դեն Ռոսոմոնդոն՝ NBA-ի ԶԼՄ-ների հետ կապի և բիզնեսի զարգացման ավագ փոխնախագահը: «Մենք անհամբեր սպասում ենք, որ շարունակենք արժևորել բասկետբոլը այս խորհրդանշական ապրանքանիշի և մեր երկրպագուների հետ ամբողջ աշխարհում»:
Ավելի քան 250 տարի HENNESSY-ն արժևորում է նրանց, ովքեր մարմնավորում են «Երբեք կանգ չառնել, երբեք չբավարարվել եղածով» սկզբունքները և ամբողջ տարվա ընթացքում բասկետբոլի թեման լինելու է բրենդի ուշադրության կենտրոնում ամբողջ աշխարհում։
Համագործակցության մասին մանրամասն կարող եք իմանալ այցելելով Hennessy.com կայք կամ @Hennessy Instagram էջ։
NBA-ի մասին
NBA-ը համաշխարհային սպորտային և մեդիա բիզնես է, որը կառուցված է չորս պրոֆեսիոնալ սպորտային լիգաների շուրջ՝ Բասկետբոլի ազգային ասոցիացիա, Կանանց ազգային բասկետբոլի ասոցիացիա, NBA G լիգա և NBA 2K լիգա: NBA-ը ապահովել է խոշոր միջազգային ներկայություն՝ խաղերի և ծրագրերի միջոցով, որոնք հասանելի են 215 երկրներում և տարածքներում՝ ավելի քան 50 լեզուներով, և վաճառվող ապրանքներ վեց մայրցամաքների 100 երկրներում, ավելի քան 100,000 խանութներում: NBA-ի հայտացուցակներում 2020-21 մրցաշրջանի սկզբում ներկայացված էին 41 երկրների 107 միջազգային խաղացողներ: NBA Digital-ի ակտիվները ներառում են NBA TV, NBA.com, NBA հավելվածը և NBA League Pass-ը: NBA-ն ստեղծել է աշխարհի ամենամեծ սոցիալական մեդիա համայնքներից մեկը, որն ունի 1,9 միլիարդ հավանումներ և հետևորդներ ամբողջ աշխարհում: NBA Cares-ի միջոցով լիգան լուծում է կարևոր սոցիալական խնդիրները՝ աշխատելով երիտասարդներին սպասարկող միջազգայնորեն ճանաչված կազմակերպությունների հետ, որոնք աջակցում են կրթությանը, երիտասարդության և ընտանիքի զարգացմանը և առողջության հետ կապված խնդիրներին:
HENNESSY-ի մասին
Կոնյակի առաջատար MAISON HENNESSY-ն ավելի քան 250 տարի փայլում է ամբողջ աշխարհում իր բացառիկ խմիչքներով: Հիմնադիր Ռիչարդ Հեննեսիի նվաճողական ոգու հիման վրա կառուցված ապրանքանիշն առկա է ավելի քան 160 երկրներում: HENNESSY-ն, որը գտնվում է Չարենտե շրջանի սրտում, նաև տարածաշրջանային տնտեսության ամուր հենարանն է, փորձագիտությամբ հարուստ ոլորտի ստանդարտներ կրողը: Տան հաջողությունն ու երկարակեցությունը հիմնված են նրա կոնյակների գերազանցության վրա, որոնցից յուրաքանչյուրը ծնվում է սերնդից սերունդ փոխանցման յուրահատուկ գործընթացից: HENNESSY-ն գինու և ոգելից խմիչքների առաջին տունն է, որը ստացել է ISO 14001 հավաստագրում և, միավորելով իր նորարարական ունակություններն ու գործընկերների աջակցությունը, պաշտպանում է իր դիրքը համաշխարհային շուկայում։
Համարվելով LVMH Group-ի գանձը՝ HENNESSY-ն ֆրանսիական միջազգային առևտրի հիմնական ներդրողն է, որի արտադրանքի 99%-ը արտահանվում է և հանդիսանում է ֆրանսիական «ապրելու արվեստի» դեսպանն ամբողջ աշխարհում:
ՈԳԵԼԻՑ ԽՄԻՉՔՆԵՐՆ ՕԳՏԱԳՈՐԾԵ՛Ք ՉԱՓԱՎՈՐ