Labubu-ն միլիարդներ է վաստակում. Pop Mart-ը կես տարում վաստակել է 1.93 միլիարդ դոլար  

0

Pop Mart-ը, որը հայտնի է չափազանց հայտնի Labubu հրեշների վաճառքով, տարվա առաջին վեց ամիսներին տպավորիչ գումար է վաստակել՝ ընդլայնվելով ավելի շահութաբեր արտասահմանյան շուկաներում։

Bloomberg-ի կողմից մեջբերված ֆինանսական հաշվետվության համաձայն՝ եկամուտը 2025 թվականի առաջին կեսին տարեկան աճել է 204 տոկոսով՝ հասնելով 13.88 միլիարդ յուանի (մոտ 1.93 միլիարդ դոլար)։

Reuters-ը հաղորդում է, որ «The Monsters» կերպարները, այդ թվում՝ Labubu-ն, այդ ժամանակահատվածում վաստակել են 4.81 միլիարդ յուան (669.88 միլիոն դոլար), ինչը կազմում է ընդհանուր եկամտի 34.7 տոկոսը։ Զուտ շահույթը նույնպես աճել է 397 տոկոսով՝ հասնելով 4.57 միլիարդ յուանի (մոտ 636 միլիոն դոլար)։ Պեկինում տեղակայված ընկերությունը օգտվում է Labubu-ի ժողովրդականությունից՝ արագորեն ընդլայնվելով Արևմուտքի բարձր շահույթ ունեցող շուկաներում։ Pop Mart-ի հիմնադիր և գործադիր տնօրեն Վան Նինգը հուլիսին չինական լրատվամիջոցներին ասել է, որ ընկերության արտասահմանյան աճը շատ ավելի արագ է եղել, քան սպասվում էր: Նա կանխատեսում է, որ 2025 թվականին արտասահմանյան վաճառքը կգերազանցի ներքին վաճառքը, իսկ Հյուսիսային Ամերիկան կգերազանցի Հարավարևելյան Ասիային: Սա լավ նորություն է, քանի որ Pop Mart-ի խաղալիքները միջազգային շուկաներում հակված են ավելի բարձր գներ գրանցել և ավելի շատ եկամուտ ապահովել:

Հոնկոնգցի նկարիչ Կասինգ Լունգը ստեղծել է Labubu-ն 2015 թվականին, բայց միայն 2018 թվականին Pop Mart-ի «կույր տուփ» շարքի թողարկումից հետո է, որ խաղալիքը ժողովրդականություն ձեռք բերել:

Labubu-ն այդ ժամանակվանից ի վեր դարձել է վիրուսային երևույթ, որի կրողներն են այնպիսի հայտնիներ, ինչպիսիք են Լիզան, Ռիհաննան, Դեյվիդ Բեքհեմը և Մարկ Ջեյքոբսը: Labubu-ն նաև դարձել է հարուստ հավաքորդների համար պարտադիր աքսեսուար՝ կախված Hermès Birkin պայուսակներից և այլ դիզայներական մոդելներից:

Մեկ այլ միտում է Labubu-ն զարդարել դիզայներական զարդերով: «Ես նկատեցի, որ Van Cleef Alhambra ապարանջանը կատարյալ կլիներ որպես վզնոց Labubu-ի համար», — Robb Report-ին ասել է 25-ամյա Ջեյքը, որը Instagram-ում հայտնի է որպես @whatsjakin: Վան Նինգը նշել է, որ Labubu-ի վաճառքը սեպտեմբերից սկսած կգերազանցի օրական 10 միլիոն միավորը։ Pop Mart-ը մեծացնում է առաքումները, քանի որ խաղալիքը հաճախ սպառվում է աշխարհի տարբեր խանութներում։

Pop Mart-ն այժմ ունի 571 խանութ, որոնցից 40-ը բացվել են այս տարվա առաջին կեսին, և 2597 ավտոմատացված «ռոբոտների խանութներ» 18 երկրներում և տարածաշրջաններում։ Այն նախատեսում է մինչև 2025 թվականը Չինաստանից դուրս բացել մոտ 100 նոր խանութ։ Pop Mart-ի բաժնետոմսերը անցյալ տարվա ընթացքում աճել են ավելի քան 200%-ով, ինչը ընկերության արժեքը բարձրացրել է 38 միլիարդ դոլարով՝ ավելին, քան Mattel-ի (Barbi-ի արտադրող), Hasbro-ի (Nerf-ի արտադրող) և Sanrio-ի (Hello Kitty-ի սեփականատեր) բաժնետոմսերը միասին վերցրած։

Leave A Reply

Your email address will not be published.