LaGalleria-ի գլխավոր բայեր Շաքե Աբրահամյան. «Նորաձեւությունը սոցիալական գործընթացների արտացոլումն է»
Նորաձևությունը միայն հագուստը չէ, նորաձևությունը սոցիալական գործընթացների արտացոլումն է, ասում է LaGalleria-ի գլխավոր բայեր և սուպերվայզեր Շաքե Աբրահամյանը։
Շաքեին հանդիպեցի դեկտեմբերի 30-ին՝ Ամանորին նախորդող ամենազբաղված օրը։ Մեր «Նորաոճ դեմքեր» սյունակի շրջանակներում մենք խոսեցինք նրա մասնագիտության բարդությունների, գալիք սեզոնների նորաձև միտումների և Հայաստանում շքեղության շուկայի առանձնահատկությունների մասին։ Շաքեի անհատական ոճը ցնցեց ինձ իր էլեգանտ պարզությամբ: Նա ինքն էլ ինձ հետ զրույցում խոստովանեց, որ նախընտրում է պահպանողական դասականները, որոնք վարպետորեն խաղարկում է աքսեսուարների օգնությամբ՝ զուսպ և միաժամանակ փայլուն։
Շաքեն Հայաստանում նորաձևության ոլորտի հազվագյուտ պրոֆեսիոնալ բայերներից է՝ մասնավորապես շքեղության սեգմենտում։ Նա ավելի քան 20 տարի է, ինչ նորաձեւության ոլորտում է և կանգնած է Հայաստանի լյուքս սեգմենտի և նորաձևության մշակույթի ձևավորման ակունքներում՝ իհարկե, հաշվի առնելով տեղական շուկայի նրբությունները և մեր սպառողների ճաշակը:
Զրուցեց Լուսինե Վահրամյանը
Շատերի համար նորաձևության բայերի մասնագիտությունը կարող է շատ հմայիչ և ռոմանտիկ թվալ: Եվ չնայած ստեղծագործական բաղադրիչը, անշուշտ, կարևոր դեր է խաղում, բարձր նորաձեւության աշխարհը հեռու է ռոմանտիկ լինելուց։ «Իհարկե, թվում է, թե շատ կրեատիվ մասնագիտություն է… Դու ուսումնասիրում ես մոդելները, ինչպես են դրանք կարվում, ամեն ինչ շրջում ես ներսից, բայց եթե գործնականում խոսենք, ապա բայինգը բաղկացած է պատվերի կոնկրետ գրաֆիկից։ Մտնում ես ցուցասրահ և արդեն խաղում ես նրանց կանոններով։ Նախ, բրենդը թելադրում է, թե ինչ պետք է ունենաս քո խանութում, հավաքածուի քանի տոկոսը պետք է ներկայացվի։ Հետո ընտրում ես հավաքածու քո շուկայի, քո հաճախորդի համար… Պատվերի նախապատրաստական աշխատանքները կատարվում են այն ստանալուց շատ առաջ։ Հավաքածուն ստանում ենք պատվերից 6-7 ամիս հետո։ Այսինքն՝ գնում ենք Միլան, Փարիզ և հաջորդ սեզոնի համար հավաքածու պատվիրում։ Գնորդը գիտի թրենդների մասին, թե ինչ գույներ են լինելու նորաձևության մեջ, ինչ ուրվագիծ․․․ Սա շատ հետաքրքիր, բայց պատասխանատու աշխատանք է»։
Շաքեն նշում է, որ հայտնի ապրանքանիշերի հետ աշխատելը հեշտ չէ։ «Սկսեցինք Hugo Boss խանութից, որը բացեցինք Երևանում 2003 թվականին, և դա շատ մեծ ու դժվար դպրոց էր։ Այնուհետև մենք հնարավորություն ունեցանք ընդլայնելու և բացելու այնպիսի խանութներ, ինչպիսիք են Stefano Ricci-ն, Corneliani-ն և ավելի ուշ LaGalleria մուլտիբրենդային խանութը: Երբ մենք բացեցինք շուկան, հաճախորդը Հայաստանում պատրաստ էր շքեղության»,- ասում է նա։ Միևնույն ժամանակ, Շաքեն խոստովանում է, որ Հայաստանում շքեղության շուկան նման չէ որևէ այլ շուկայի. «Մեր շուկան շատ զգայուն է»,- ժպիտով նշում է նա։
«Իհարկե, ես ընտրում եմ իրերը՝ հաշվի առնելով իմ սեփական ճաշակը, այլ կերպ չի կարող լինել, քանի որ մարդկային գործոնն իր դերն է խաղում. Բայց հիմնականում հարմարվում ես հաճախորդին: Մենք փորձում ենք ապահովել, որ մեր հաճախորդը գտնի և տեսնի այն, ինչ կարող է տեսնել ինչպես Փարիզում, այնպես էլ Միլանում: Բայց միևնույն ժամանակ նա կարող է գտնել, օրինակ, ինչ-որ գույն, որը չկա այլ վայրում, կա այստեղ։ Մեր հաճախորդները ոչ միայն տեղացիներ են, այլ նաև օտարերկրացիներ, և մենք փորձում ենք այնպես անել, որ նրանք մեզ մոտ ինչ-որ հետաքրքիր բան գտնեն: Այնուամենայնիվ, հավաքածուները հիմնականում նույնն են, ինչ Եվրոպայում: Մենք, երևի, ավելի շատ աշխատում ենք չափսերի բազմազանության վրա»:
Լյուքսի անկումը
Շքեղ նորաձեւության աշխարհը բուռն շրջան է ապրում, չեմ կարծում, որ դա մեզ վրա չի ազդում, բայց չեմ կարող ասել, որ վատ տարի կամ վատ սեզոն ենք ունեցել: Բացարձակապես ոչ:
Ո՞վ է շքեղության հայ սպառողը
Մեր հաճախորդը միշտ շատ է ճանապարհորդում և շատ բան է տեսնում։ Ուստի նա ծանոթ է ապրանքանիշերին և պատկերացում ունի հավաքածուների մասին։ Նրանք հիմնականում բիզնեսմեններ են, տարիքային շրջանակը սկսվում է 35-ից բարձրից։ Նրանք հետեւում են իրենց, ուստի մեծ չափսերի կարիք չկա։
Մեր բուտիկներում կանանց համար ներկայացված ամենահայտնի բրենդերը Christian Dior-ը, Celine-ը, Loro Piana-ն, Dolce&Gabana-ն և Gucci-ն են: Տղամարդկանց մեջ առաջին տեղը զբաղեցնում է Loro Piana-ն, որին հաջորդում են Cesare Attolini-ն, Brunello Cucinelli-ն եւ, իհարկե, Dolce&Gabana-ն ու Gucci-ն։
Կան հաճախորդներ, ովքեր գալիս են իրենց ոճաբանների հետ, բայց մեր բուտիկն այս ծառայությունը տրամադրում է նաև հաճախորդի ցանկությամբ: Մեր խորհրդատուներից յուրաքանչյուրն իր տեսակով ոճաբան է։ Նրանք բոլորն անցնում են հսկայական վերապատրաստման միջով: Նրանք շատ լավ գիտեն թրենդները, և նրանց առավելությունն այն է, որ ճանաչում են իրենց հաճախորդներին և նրանց զգեստապահարանը:
Նորաձևության և միտումների մասին
Նորաձևությունը միայն հագուստը չէ: Նորաձևությունն արտացոլում է սոցիալական գործընթացները… Կար ժամանակ, երբ տարբեր կարգախոսներով հագուստներ էինք պատվիրում, լինեն դրանք ֆեմինիստական, թե փիլիսոփայական։ Բայց դա արդեն անցել է: Պիկ կար ու անցավ։ Մի քանի տարի առաջ զինվորական ոճը թրենդային էր, բայց հիմա այն չկա, մարդիկ հոգնել են: Իմ կարծիքով 2024 թվականը գլամուրի գագաթնակետն էր, բոլորը հատկապես փայլում էին տոների ժամանակ, բայց 2025 թվականին այս միտումը կկորցնի իր ժողովրդականությունը։
Մենք շարժվում ենք պահպանողական շքեղության կամ, այսպես կոչված, հանգիստ շքեղության ճանապարհով։ Խոսքն ավելի հանգիստ, էլեգանտ ոճի մասին է, առանց լոգոմանիայի։ Նորաձևության տները մեզ ներկայացրեցին դասականներ, չափավոր շքեղություն՝ պարզ, բայց թանկ շարքից:
Բոլորին պետք է հանգստություն։ Ո՞վ էր սպասում համաճարակին. 2020 թվականը շատ բան է փոխել մեր մեջ. Մարդկանց մեծ մասը սկսեց նախապատվությունը տալ հարմարավետությանը։ Մարդիկ ավելի շատ են մտահոգվում իրենց առողջության համար։ Նորաձևությունը շարժվում է մեզ հետ։ Ինչու՞ է սպորտային ոճը դարձել թրենդ: Որովհետև մենք դրա կարիքն ունեինք:
Ինչ վերաբերում է թրենդներին, ապա բուտիկում արդեն ներկայացրել ենք գարուն/ամառ հավաքածուները։ Հիմնական թրենդներն են ասիմետրիկ կտրվածքները, թափանցիկ կտորները և սպորտայինը՝ կիսաշրջազգեստներ, սարաֆաններ թենիսի ոճով։
Իսկ հաջորդ ձմեռը թավշյա շագանակագույնի մասին է՝ պայուսակներ, ձեռնոցներ, վերարկուներ և ձիթապտղի կանաչ երանգ:
Շաքեի սիրելի ապրանքանիշը
Տարիքի հետ փոխվում են և՛ ոճը, և՛ ապրանքանիշերը: Հիմա ես նախընտրում եմ The Row-ն ու Giorgio Armani-ն: Մեր խանութ-սրահը ներկայացնում է Giorgio Armani-ի առաջին շարքը։
Արմանին իմ հավերժական սերն է։ Ես սիրում էի այն երկար ժամանակ և սկսել եմ գնել այն դեռ շատ վաղուց, երբ սկսեցինք ներկայացնել այս ապրանքանիշը:
Ինքը՝ Արմանին, դեռևս ներգրավված է իր նորաձևության տան գործունեության բոլոր փուլերում։ Ջորջիո Արմանին գրեթե ամեն ինչ ունի՝ շքեղություն, էլեգանտություն և որոշակի քանակությամբ սեքսուալություն: Նրա նորաձեւության էսթետիկան առանձնահատուկ է. նա հավերժական դասական է, որը միշտ պահանջված և ակտուալ կլինի: Նա ուրիշ է։
The Row-ն մեծ աղմուկ է բարձրացրել նորաձեւության աշխարհում իր հանգիստ ոճով և բարձր գներով: Այս ապրանքանիշը օգտագործում է շատ բարձրորակ նյութեր։ Հագուստի մեջ կարերը քիչ են։ Ենթադրենք, եթե դա զգեստ է, այն պատրաստված է մեկ կտորից։ Նրանց Marguax պայուսակները սենսացիա էին, երբ մենք սկսեցինք դրանք ներմուծել: Դրանք ձեռք բերելը հիմա շատ դժվար է։
Օլսեն քույրերը (բրենդի հիմնադիրները – խմբ.) իհարկե կեցցեն։
Ոճի ձևավորում
Մեր ժողովուրդը շատ հեշտ է ենթարկվում ազդեցությանը, մենք բազմամշակութային ենք, հարմարվում ենք տարբեր մշակույթների, բայց դա, հավանաբար, առկա է ողջ հետխորհրդային տարածքում։ Երկար ժամանակ մարդկանց ստիպում էին ընտրել այն, ինչ կա։ Արմատները խորն են։
Պետք է հաշվի առնել մաշկի գույնը, մազերի գույնը և, իհարկե, մարմնի տեսակը։ Սա վերաբերում է ինչպես կանանց, այնպես էլ տղամարդկանց:
Այժմ երիտասարդ սերունդը, որը մեծանում է TikTok-ում և Instagram-ում, որտեղ հսկայական թվով բլոգերներ ինչ-որ բան են վաճառում, պետք է սովորի զտել տեղեկատվությունը:
Չպետք է մոռանալ, որ Instagram-ը վաճառքի ամենահզոր հարթակն է, և եթե ապրանքանիշը ցանկանում է գովազդել նոր պայուսակ, նա, այսպես ասած, 100 պայուսակ է տալիս այս բլոգերներին և սահմանում է այն օրը և ժամը, երբ նրանք պետք է տեղադրեն այն: Իհարկե դա վիրուսային է դառնում: Այնուամենայնիվ, ոճը, առաջին հերթին, սեփական անհատականության արտահայտությունն է: Կարևոր է ձեր սեփական ոճը գտնելը: Ինչպես ասում է պարոն Արմանին. «Լինել նրբագեղ չի նշանակում աչքի ընկնել, այլ նշանակում է հիշվել»: