TikTok-ը հասնում է շքեղության մակարդակի․ Chanel-ը, Louis Vuitton-ը և Cartier-ը՝ այժմ առցանց
TikTok-ը աստիճանաբար մտնում է շքեղ ապրանքների շուկա՝ TikTok Shop-ը վիրտուալ «դոլարային խանութից» վերածելով հազարավոր դոլարների ձեռքի պայուսակների և ժամացույցների վաճառքի վայրի, հաղորդում է Bloomberg-ը։
TikTok Shop-ում այժմ ներկայացված են 11,000 դոլար արժողությամբ Hermes և Chanel պայուսակներ, Louis Vuitton-ի և Nike-ի հազվագյուտ սահմանափակ քանակությամբ սպորտային կոշիկներ, ինչպես նաև Rolex և Cartier ժամացույցներ՝ հենց Սև Ուրբաթին։ Ապրանքների մեծ մասը առաջարկվում է երկրորդական վաճառողների կողմից, որոնցից շատերը օգտագործում են արհեստական բանականություն՝ իրերի իսկությունը ստուգելու և աշխարհի տարբեր ծայրերից գնորդներ գրավելու համար։
Մասնագետների կարծիքով, հարթակում շքեղ ապրանքների ավելացումը արտացոլում է TikTok-ի աճող էլեկտրոնային առևտրի նկրտումները։ Մինչ TikTok Shop-ը դեռևս առաջարկում է մատչելի գներ և սեզոնային զեղչեր, շքեղ ապրանքներին անցնելը ցույց է տալիս, որ TikTok-ի հնարավոր արգելքը ԱՄՆ-ում չի թուլացրել ընկերության նվիրվածությունը առցանց գնումների զարգացմանը։
«TikTok-ը նախկինում ընկալվում էր որպես «դոլարային խանութ», բայց հիմա այն երևույթ է», — ասում է Վիդյուտ Սրինիվասանը՝ Entrupy ընկերության գործադիր տնօրենը և համահիմնադիրը, որը արհեստական բանականություն է օգտագործում հարթակում ձեռքի պայուսակների և սպորտային կոշիկների իսկությունը ստուգելու համար։
Նյու Յորքի 17-րդ փողոցի նման փոքր խանութների համար TikTok Shop-ը դարձել է կարևոր վաճառքի ալիք։ Սոցիալական լրատվամիջոցների ղեկավար Օլիվիա Սպերդուտոյի խոսքով՝ TikTok-ում վաճառվել է մոտ 1000 դիզայներական պայուսակ, այդ թվում՝ Hermès Kelly-ի և Birkin-ի պաշտամունքային պայուսակները, ինչպես նաև Chanel-ի, Louis Vuitton-ի և Balenciaga-ի դիզայներական մոդելները։ TikTok-ը յուրաքանչյուր վաճառքից վերցնում է 8% մասնաբաժին, բայց վաճառողները սա համարում են ընդունելի միջնորդավճար՝ պատվերների մեծ ծավալի պատճառով։
Կեղծիքներից խուսափելու համար վաճառողները օգտագործում են ապրանքի ստուգում Entrupy-ի միջոցով, որը հինգ պաշտոնապես հաստատված ընկերություններից մեկն է, որը հավաստագրում է բարձրակարգ երկրորդական պայուսակների, աքսեսուարների և կոշիկների իսկությունը։ Ժամացույցների համար պահանջվում է հավաստագրված ժամագործ։ TikTok-ը նաև ակտիվորեն արգելափակում է խախտումները. տարվա առաջին վեց ամիսներին մերժվել է 1.4 միլիոն վաճառող և ավելի քան 70 միլիոն նախապես հրապարակված ապրանք, իսկ ավելի քան 200,000 արգելված ապրանք հեռացվել է։
TikTok-ը անցյալ տարի Մեծ Բրիտանիայում գործարկել է իր օգտագործված շքեղ ապրանքների կատեգորիան և այն կգործարկի ԱՄՆ-ում 2023 թվականին: TikTok Shop-ի գլոբալ ղեկավար Նիկոլաս Վալդմանի խոսքով՝ օգտագործված շքեղ ապրանքների շուկան գրավիչ է Z սերնդի համար, ովքեր կարևորում են կայունությունը և վերօգտագործումը։
TikTok-ը ակտիվորեն զարգացնում է այս հատվածը. ԱՄՆ-ում ընկերությունը ընդլայնում է իր թիմը, որը նվիրված է հավաքածուների և շքեղ երկրորդական ապրանքների, այդ թվում՝ ժամացույցների վաճառքին, և կենտրոնանում է ուղիղ վաճառքի վրա՝ ավելի շատ գնորդներ գրավելու համար։