Էմմա Թոմփսոնին նյարդայնացնում է արհեստական բանականությունը 

0

Օսկարակիր դերասանուհի և սցենարիստ Էմմա Թոմփսոնը խոստովանել է, որ «խիստ նյարդայնացած» է արհեստական բանականությունից, որն ավելի ու ավելի է ներխուժում ստեղծագործական գործընթաց։

«The Late Show with Stephen Colbert» հաղորդմանը տված հարցազրույցում Թոմփսոնը խոսքեր չի խնայել։

«Խիստ նյարդայնացած եմ։ Այնքան, որ նույնիսկ չեմ կարող դա ձեզ փոխանցել», — ասել է նա հաղորդավարին։ «Ես ձեռքով եմ գրում թղթի վրա, լավ հին նոթատետրում, քանի որ հավատում եմ, որ ուղեղի և ձեռքի միջև կա հատուկ կապ»։

Սցենարը գրելուց հետո Թոմփսոնը այն տեղափոխում է Word ծրագիր։

«Word-ը անընդհատ հարցնում է. «Ուզո՞ւմ եք, որ ես վերաշարադրեմ սա ձեզ համար», — ասել է դերասանուհին։ «Ես պարզապես գոռում եմ. «Ես կարիք չունեմ, որ դուք վերաշարադրեք այն, ինչ ես հենց նոր գրեցի։ Հետ քաշվիր։ Պարզապես հետ քաշվիր»։ Ես շատ նյարդայնացած եմ»։

Քոլբերտը կատակել է, որ դերասանուհին կարող է համակարգչին ցույց տալ իր Օսկարը՝ «Զգացմունք և զգացմունքայնություն» (1995) ֆիլմի համար։ Ինչին Թոմփսոնը պատասխանել է. «Չեմ կարծում, որ նրան դա կհետաքրքրեր»։

Թոմփսոնը նաև հիշել է «Զգացողություն և զգացողություն» ֆիլմի սցենարի վրա աշխատելիս տեխնոլոգիաների հետ կապված մի դեպք։ «Հիշում եմ մի անգամ, երբ ես համակարգչում ավարտում էի սցենարը, լոգարանից վերադարձա և հայտնաբերեցի, որ ամբողջ տեքստը վերածվել էր հիերոգլիֆների… լիովին անհետացել էր։ Ես խուճապահար գնացի Սթիվեն Ֆրայի մոտ, ով ութ ժամ անցկացրեց սցենարը վերականգնելու փորձերով։ Ի վերջո, ամեն ինչ ստացվեց որպես մեկ երկար նախադասություն, և ես ստիպված էի վերաշարադրել այն ամբողջությամբ։ Տպավորություն էր՝ կարծես համակարգիչը դա դիտավորյալ էր արել»։

Թոմփսոնը շեշտել է, որ իր համար կարևոր է ձեռքով գրելը և ստեղծագործական վերահսկողությունը պահպանելը, քանի որ ժամանակակից արհեստական ինտելեկտի գործիքները հաճախ խանգարում են գործընթացին և նյարդայնացնում։

Leave A Reply

Your email address will not be published.