Disney-ն հրաժարվել է նկարահանել «Ո՞վ է դավաճանել Ռոջեր ճագարին» սիքվելը՝ Ջեսիկա Ռեբիթի «չափազանց սեքսուալ» լինելու պատճառով
Վերջին տարիներին Disney-ը բազմաթիվ քայլեր է ձեռնարկել ավելի «ներառական» դառնալու համար՝ սկսած այգու քաղաքականության փոփոխությունից՝ աշխատակիցներին գենդերային ողջույններ չտալու համար, մինչև ատրակցիոններից և ֆիլմերից վիրավորական պատկերների հեռացումը։ Սակայն, ըստ Daily Mail-ի, ոմանք կարծում են, որ ընկերությունը չափազանց հեռու է գնացել իր «woke» մոտեցմամբ։
Այժմ, ըստ ռեժիսոր Ռոբերտ Զեմեկիսի («Ո՞վ է դավաճանել Ռոջեր Ճագարին»), Disney-ը հրաժարվել է կանաչ լույս տալ պաշտամունքային մուլտֆիլմի շարունակությանը։ Պատճառը, նրա կարծիքով, Ջեսիկա Ճագարի կերպարն է, որը կարող է չափազանց «սեքսուալ» լինել Disney-ի ներկայիս չափանիշներով։
Touchstone Pictures-ի կողմից 1988 թվականին թողարկված բնօրինակ ֆիլմը պատմում է մուլտֆիլմերի նկատմամբ հակակրանք ունեցող դետեկտիվի մասին, որը ստիպված է օգնել արդարացնել Ռոջեր Ճագարին, որին անարդարացիորեն մեղադրում են սպանության մեջ։ Ֆիլմը մեծ հաջողություն ունեցավ՝ ամբողջ աշխարհում վաստակելով 351 միլիոն դոլար, և դրա սրամիտ հումորը և կենդանի մարտաֆիլմերի ու անիմացիայի ինքնատիպ համադրությունը գրավեցին միլիոնավոր դիտողների սրտերը։
Վերջերս «Happy Sad Confused» փոդքասթի ժամանակ Զեմեկիսը բացահայտել է, որ շարունակության սցենարն արդեն գրվել է, և չնայած շարունակությունը երկրպագուների համար երազանքի իրականացում կլինի, քիչ հավանական է, որ ֆիլմը երբևէ թողարկվի։
«Դիսնեյում լավ սցենար կա», — ասել է ռեժիսորը։ «Բայց այսօրվա Դիսնեյը երբեք չէր նկարահանի «Ռոջեր Ճագարին» այսօր»։
Զեմեկիսը կարծում է, որ Դիսնեյի խնդիրը Ռոջերի հմայիչ կնոջ՝ Ջեսիկա Ճագարի մեջ է՝ իր շքեղ կազմվածքով և կարմիր զգեստի բնորոշ բաց զգեստով։ Նա հիշել է, որ Դիսնեյլենդում «Ռոջեր Ճագարի» «Car Toon Spin» ատրակցիոնի ժամանակ Ջեսիկան «ավելի համեստ էր հագնված՝ թիկնոցով»։
Միևնույն ժամանակ, ռեժիսորը շեշտել է, որ չէր ցանկանա փոխել նրա կերպարը շարունակության մեջ. «Ես շարունակությունն անում եմ այնպես, ինչպես կաներ Ուոլթ Դիսնեյը»։ Նա երբեք իր ֆիլմերը չի նկարահանել միայն երեխաների համար։ Նա միշտ նկարահանել է դրանք մեծահասակների համար։ Հենց դա էլ որոշեցի անել «Ռոջեր Ճագար» ֆիլմի հետ»։
Վերջին տարիներին Disney-ը բազմաթիվ դասական մուլտֆիլմեր է վերափոխել կենդանի մուլտֆիլմերի՝ միաժամանակ արդիականացնելով կերպարները. օրինակ՝ նոր «Սպիտակաձյունիկ»-ում Յոթ թզուկները վերափոխվում են որպես տարբեր հասակի, սեռի և ռասայի «կախարդական արարածների» խայտաբղետ խմբի։
«Լայթյիր»-ում երկու կանայք առաջին անգամ համբուրվում են, և Մինի Մաուսը իր ավանդական կարմիր և սպիտակ կետավոր զգեստը փոխարինում է Ստելլա Մաքքարթնիի «առաջադեմ» կապույտ կոստյումով։
Disney-ն նաև վերաձևավորել է բազմաթիվ տեսարժան վայրեր՝ հեռացնելով «Կարիբյան ծովի ծովահենները» և «Ջունգլիների կռուիզ»-ից ենթադրյալ ռասիստական տարրերը։
Չնայած դրան, ոմանք կարծում են, որ ընկերությունը չափազանց հեռու է գնացել իր «woke» քաղաքականության մեջ, և «Ռոջեր Ճագար» ֆիլմի շարունակությունը այս նոր չափանիշների ևս մեկ զոհ է։