Բրուքլին Բեքհեմը ԱՄՆ-ում բացում է բուրգերանոց՝ իր միլիարդատեր աներոջ աջակցությամբ  

0

Դեյվիդ և Վիկտորիա Բեքհեմների որդին՝ 25-ամյա Բրուքլին Բեքհեմը, կրկին փորձում է իրեն բիզնեսում՝ այս անգամ ռեստորանային ոլորտում։ Daily Mail-ի տվյալներով՝ նա պատրաստվում է բացել իր սեփական բուրգերանոցը ԱՄՆ-ում։

Նախագիծը կոչվում է Beck’s Buns։ Ապրանքանիշը գրանցվել է Բրուքլինի Buster Sauce Inc. ընկերության կողմից, իսկ մեկնարկին ֆինանսապես աջակցել են նրա կինը՝ Նիկոլա Պելցը և նրա միլիարդատեր հայրը՝ Նելսոնը։

Մենյուն դեռևս գաղտնիք է, բայց ներքին աղբյուրները ասում են, որ հիմքը կլինեն Buster-ի ֆիրմային բուրգերներն ու կծու սոուսները, որոնք Բրուքլինը ներկայացրել էր ավելի վաղ։ Աստղային ընտանիքի ժառանգորդի համար ռեստորանը վաղեմի երազանք է։ «Նա վաղուց էր ուզում բացել իր սեփական վայրը, և հիմա դա իրականություն է դառնում։ Նա ունի Նիկոլայի և նրա ընտանիքի լիակատար աջակցությունը», — նշել է աղբյուրը։

Մինչ այդ Բրուքլինը հասցրել էր փորձել իրեն ֆուտբոլում, լուսանկարչությունում և նորաձևության մեջ։ 2021 թվականից նա ակտիվորեն առաջ է մղում խոհարարական ուղղությունը՝ նա մեկնարկել է «Cookin ‘With Brooklyn» շոուն, իսկ ավելի ուշ ստեղծել է իր սեփական Cloud 23 սոուսների ապրանքանիշը (մեկ շշի համար 15 ֆունտ ստեռլինգ արժողությամբ)։

Սննդից բացի, նա հասցրել է զբաղվել նաև խմիչքներով. 2022 թվականին նա համահիմնադրել է WESAKE սակեի ապրանքանիշը, ինչպես նաև թողարկել է ապրանքներ։ Այսօր Բրուքլինի կարողությունը գնահատվում է մոտ 10 միլիոն ֆունտ ստեռլինգ՝ շնորհիվ Tiffany & Co-ի, Pepe Jeans-ի, Silk Nextmilk-ի և այլ ապրանքանիշերի հետ գովազդային պայմանագրերի։ Այժմ նա ցանկին ավելացնում է նաև ռեստորանային բիզնեսը՝ ևս մեկ քայլ անելով դեպի իր սեփական «Բեքհեմի կայսրություն» ստեղծելը։

Leave A Reply

Your email address will not be published.