Կայանատեղի «G կետի» համար. Ինչպես Գվինեթ Փելթրոուն սեքսից բիզնես ստեղծեց  

0

Գվինեթ Փելթրոուն իր Goop ապրանքանիշի գլխավոր գրասենյակում իր անձնական կայանատեղիի վերևում իբր ցուցանակ ունի, որի վրա գրված է. «Պատվիրված է G կետի համար»՝ հղում անելով հենց այդ G կետին: Այս մասին հայտարարել է դերասանուհու նոր կենսագրության հեղինակ, լրագրող Էմի Օդելը:

«Գվինեթ. Կենսագրություն» վերնագրով գիրքն արդեն իսկ աղմուկ է բարձրացրել պաշտոնական թողարկումից առաջ: Այն պատմում է, թե ինչպես է աստղը որոշել բաժանվել Քրիս Մարտինից, ինչպես են նրա հարաբերությունները փլուզվել Բրեդ Փիթի և Բեն Աֆլեքի հետ, և ինչպես է նա բիզնես կառուցել իր սեփական սեռականության վրա:

«Գվինեթը մարդ է, որը դրամայնացրել է իր սեռականությունն ու ինտիմ կյանքը», — ասել է Օդելը Page Six-ին տված հարցազրույցում: «Նա թողարկել է «Իմ հեշտոցի հոտը» անունով մոմ և բացահայտ խոսել այն մասին, թե ինչպես է սովորել օրալ հաճույք ստանալ: Նա կարող է լինել շատ համարձակ, զվարճալի և նույնիսկ կծու»: Կենսագրի խոսքով՝ իր կարիերայի սկզբում Փելթրոուն «ամբողջովին այլ էր տեսախցիկից դուրս՝ բառի լավագույն և վատագույն իմաստներով»։ 2008 թվականին հիմնադրվելուց ի վեր Փելթրոուի Goop ապրանքանիշը ձեռք է բերել երկիմաստ համբավ։ Այնուամենայնիվ, նախագիծը շարունակում է աճել, և 2020 թվականին նույնիսկ Netflix-ում ստացել է իր սեփական շոուն՝ The Goop Lab-ը։

Դերասանուհին համաշխարհային ուշադրության է արժանացել այդ շատ սկանդալային 75 դոլարանոց մոմի համար, որի բույրը, ըստ նկարագրության, համադրում էր խորդենի, բերգամոտի, դամասկոսյան վարդի և ամբրետեի բույրերը։ Մոմը արագորեն վաճառվել է, որից հետո Փելթրոուն թողարկել է նորը՝ իր սեփական օրգազմի բույրով։ Դրա կազմը ոչ պակաս էկզոտիկ էր՝ գրեյպֆրուտ, ներոլի, կասիսի հատապտուղներ, ծխագույն թեյ և թուրքական վարդ։

Leave A Reply

Your email address will not be published.