Նոր iPhone 15. Արդյո՞ք այն պահանջարկ կունենա

0

Մոտ ապագայում թողարկվող iPhone 15 շարքը այժմ շատ օգտատերերի և մասնագետների ուշադրության կենտրոնում է. բոլորին հետաքրքրում է, թե ինչ առանձնահատկություններ կունենան նոր սմարթֆոնները։ Չնայած ընդհանուր հետաքրքրությանը, շարքի սմարթֆոնների պահանջարկը, ըստ վերլուծաբան և ազդեցիկ ինսայդեր Մինգ-Չի Կուոյի, հավանաբար շատ համեստ կլինի:

MacRumors-ի տվյալներով՝ iPhone 15-ի պահանջարկն ավելի ցածր կլինի, քան iPhone 14-ը, որը թողարկվել է 2022 թվականի աշնանը։ Իսկ դա, ըստ մասնագետի, կարող է ազդել Apple մատակարարների եկամուտների վրա 2023 թվականի երկրորդ կիսամյակում։

iPhone-ի գալիք շարքը բաղկացած կլինի չորս մոդելներից՝ iPhone 15, iPhone 15 Plus, iPhone 15 Pro և iPhone 15 Pro Max: Սարքերից յուրաքանչյուրը կստանա յուրահատուկ գործառույթներ և բնութագրեր։ Սպասվում է, որ բոլոր չորս մոդելները կունենան USB-C լիցքավորման պորտ, ինչպես նաև Dynamic Island, որը ներկայումս հասանելի է միայն iPhone 14 Pro մոդելների համար:

Կանխատեսվում է, որ iPhone 15 Pro և 15 Pro Max մոդելները կստանան մի շարք զգալի բարելավումներ, այդ թվում՝ ավելի արագ A17 Bionic պրոցեսոր, կարգավորելի կոճակ՝ անջատելու կոճակի փոխարեն, ավելի փոքր շրջանակներ էկրանի շուրջ և բարելավված օպտիկական խոշորացում՝ Pro Max տեսախցիկում:

Չնայած այս ամենին, հնարավոր է, որ նոր սմարթֆոններն իսկապես չառաջացնեն սպասված հետաքրքրությունը, հատկապես, եթե դրանց գներն իսկապես ավելի բարձր լինեն անցյալ տարվա սարքերի համեմատ։ Այլ փորձագետներ, սակայն, ակնկալում են նոր iPhone 15 Pro-ի և 15 Pro Max-ի դեֆիցիտ:

Հետաքրքիր է, որ iPhone 14-ի պահանջարկը նույնպես շատ ավելի ցածր է եղել, քան Apple-ը ակնկալում էր: Որոշ տեղեկությունների համաձայն՝ iPhone 14-ի վաճառքը նվազել էր 70%-ով iPhone 13-ի համեմատ: Հետաքրքրության բացակայությունը փորձագետները բացատրում են նրանով, որ 14-րդ մոդելը շատ չէր տարբերվում 13-ից, ուստի շատ օգտատերեր պարզապես իմաստ չեմ տեսնում այն ​​գնելու մեջ: Հետագայում այս շարքի սարքերում հայտնաբերվեցին բազմաթիվ տհաճ խնդիրներ, որոնք, հավանաբար, ավելի ազդեցին դրանց ժողովրդականության վրա։

Եթե ​​այս տարի նույն իրավիճակը կրկնվի iPhone 15 սերիայի հետ, Apple-ը կարող է բավականին լուրջ խնդիրների առաջ կանգնել:

Կարևոր է հիշել, որ սմարթֆոնների շուկան անընդհատ փոխվում է, և սպառողների արձագանքը նոր ապրանքների նկատմամբ կարող է կախված լինել բազմաթիվ գործոններից, այդ թվում՝ դրանց բնութագրերից, դիզայնից և գնից:

Leave A Reply

Your email address will not be published.