TikTok-ը, Snapchat-ը եւ YouTube-ը փորձել են համոզել ամերիկացի օրենսդիրներին, որ իրենք Facebook չեն
TikTok-ը, Snapchat-ը եւ YouTube-ը փորձել են համոզել ամերիկացի օրենսդիրներին, որ իրենք Facebook չեն, հայտնում է AFP-ն։ TikTok-ի եւ Snapchat-ի ներկայացուցիչները ամերիկացի սենատորներին տված իրենց առաջին ցուցմունքում պնդում են, որ իրենք ստեղծվել են սոցիալական ցանցերում առկա հոգեկան առողջության եւ անվտանգության ռիսկերից պաշտպանվելու համար:
«Facebook-ից տարբերությունը պաշտպանություն չէ։ Դուք ընդամենը ավելացնում եք օգտատերերի թիվը, հատկապես՝ երեխաներին, եւ պահում նրանց ձեր հավելվածներում»,-ասել է սենատոր Ռիչարդ Բլումենտալը: «Snapchat-ը ստեղծվել է որպես սոցիալական մեդիայի հակաթույն»,-ասել է Snap-ի գլոբալ հանրային քաղաքականության փոխնախագահ Ջենիֆեր Ստաուտը։ Նրա խոսքով՝ ընկերությունը ջանքեր է գործադրում հարթակում տարածված թմրամիջոցների առեւտուրը ճնշելու համար՝ երբեմն մահացու հետեւանքներով։ «TikTok-ը հետեւորդների վրա հիմնված սոցիալական ցանց չէ… Դուք դիտում եք TikTok-ը, դուք ստեղծագործում եք TikTok-ում»,-ասել է Ամերիկայում TikTok-ի հանրային քաղաքականության ղեկավար Մայքլ Բեքերմանը:
Այնուամենայնիվ, հավելվածը քննադատության է ենթարկվել այն մեղադրանքների համար, որ իր ալգորիթմը կարող է երեխաներին տրամադրել բովանդակություն, օրինակ, որը խրախուսում է վտանգավոր քաշի կորուստը: Թեեւ սոցիալական մեդիա հարթակներին միանալու պաշտոնական նվազագույն տարիքը 13-ն է, TikTok-ը եւ YouTube-ն ունեն փոքր երեխաների համար նախատեսված տարբերակներ: «Մեր երեխաների անվտանգության քաղաքականությունն արգելում է YouTube-ում անչափահասներին օգտագործող կամ վտանգող բովանդակություն», — ասել է Լեսլի Միլլերը՝ YouTube-ի հանրային քաղաքականության գծով փոխնախագահը: Նա հավելել է, որ ապրիլ-հունիս ամիսներին մոդերատորները հեռացրել են մոտ 1,8 միլիոն տեսանյութ, որոնք խախտում են քաղաքականությունը: Սենատոր Մարշա Բլեքբերնը, ով համանախագահում էր լսումները, չի նկատել հարթակների եւ դրանց անվտանգության փաստարկների միջեւ տարբերությունը: «Շատ երկար ժամանակ մենք թույլ ենք տվել հարթակներին գովազդել եւ փառաբանել երեխաների եւ դեռահասների համար վտանգավոր բովանդակությունը», -ասել է նա: